عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.










ای خدای مهربون دلم گرفته


با تو شعرام همگی رنگ بهاره
با تو هیچ چیزی دلم کم نمی یاره

وقتی نیستی همه چیم تیره و تاره
کاش ببخشی تو خطا هامو دوباره

ای خدای مهربون دلم گرفته
از این ابر نیمه جون دلم گرفته

از زمین و آسمون دلم گرفته
آخه اشکامو ببین دلم گرفته

تو خطا هامو نبین دلم گرفته
تو ببخش فقط همین دلم گرفته

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

خطا از من است، می دانم 
از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد
اما به دیگران هم دلسپرده ام
از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین
اما به دیگران هم تکیه کرده ام
اما رهایم نکن بیش از همیشه دلتنگم
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم 

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

هیـــچـــ وقتـــــ از خـــدا نخــواستــمـــ ؛

همــــهــ ی دنیــــا مـــالــ مـــنـ بـــاشهـــ...

فقـــط خــواستـــمــ... اونـــیـ کـــه دنیــــایــ منــــهـــ ؛

واســــــــه هیچــــکــــیـــ نبــــــاشــهــــ

____________________



نظرات شما عزیزان:

kimiya
ساعت17:46---22 بهمن 1390
salam
kheyli dos daram webeto
khoshhal misham be webe manam yesari bezanio nazar bedi

linketam kardam


دختر پاییز
ساعت10:04---18 بهمن 1390
بخــــــــدا
زمین همان بهشت بود...
ما جهنمش کردیم...!!!


gharibe
ساعت9:30---14 بهمن 1390
سلام
وبلاگ قشنگو زیبایی داری
از مطالبش خیلی خوشم اومد یه طور خاصی به دلم نشست
خیلی دوست دارم باهات تبادل لینک کنم
اگه قابل دونستی یه سر به ما هم بزن
gharibe.zio.ir
gharibe.zio.ir/link


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:جملات عاشقانه,گفتگو با خدا,خدا,خداوند,جملاتی در مورد با خدا,خدایا,جملات خدا,خداوندا,,ساعت16:51توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br